Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


7 kwietnia 2017

Pasta rybna z tuńczyka, sardynek i filecików anchois



Pasty na chleb to zdecydowanie smak mojego dzieciństwa. Jajeczne, serowe, rybne... Nie wiem dlaczego ostatnio tak rzadko je przygotowuję.  Robi sie je przecież błyskawicznie, a smakują doskonale. To idealna propozycja na pyszne i pożywne śniadanie. Dzisiaj zapraszam na pastę rybną. Bardzo Wam polecam :)


Składniki:
50g filecików anchois wraz z olejem
135g tuńczyka w oleju (odcedzonego)
120g wędzonych sardynek w oleju (odcedzonych)
80g serka ricotta
1 łyżka majonezu
1 ząbek czosnku (przeciśnięty)
pieprz


Wszystkie składniki bardzo dokładnie zmiksować. Doprawić pieprzem. Podawać ze śweżym pieczywem. Smacznego :)







2 komentarze:

  1. W dzieciństwie i ja się zajadałam postami a teraz mam podobnie, nie pamiętam kiedy jakaś zrobiłam choc bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowity przepis. Chyba z niego skorzystam, bo uwielbiam pasty. Często robię jajeczną i z ciecierzycy.

    OdpowiedzUsuń